mandag den 21. maj 2007

Musik

Er jeg virkelig nået så langt at jeg ikke længere er bagud? Åh hvor er det dejligt, og ja det er en god ide med endnu en opsamlingsuge, Bente, for selvom jeg måske er med nu, så har jeg da bestemt ikke noget imod at gå tilbage og kikke lidt mere på de mange muligheder i de forgående uger.
Jeg er spændt på om jeg er een af dem, der stadig har en mp3 afspiller tilgode eller om jeg kom for sent? Godt nok hører jeg ikke særlig godt, men det afskrækker mig da ikke fra at høre musik, selvom jeg slet ikke kan skelne instrumenterne fra hinanden, høre hvad der bliver sunget og om det lyder pivefalsk. Jeg nyder skam musikken på min helt egen måde!
Med mit nye apparat(cochlear implant) har jeg fået en masse tilbehør, heriblandt osse noget der skulle kunne kobles til en sådan mp3 afspiller, så jeg kan træne min halvt år gamle nye hørelse.
Jeg venter spændt på dommen.

Ingen kommentarer: