fredag den 25. maj 2007

Bibliotekar agerer prinsesse på Rentemestervej


Jeg har lige snakket med Bente på messenger og er blevet lovet en mp3-afspiller, som allerede skulle være på vej til Ørnevej og mens jeg venter på musikken tillader jeg mig at gøre lidt reklame: Hvis du er til anderledes teater med anderledes mennesker, så tag en tur ind på Rentemestervej og se Jokum Rohdes version af H.C. Andersens Snedronningen


Selv er jeg med som den kloge, men grimme prinsesse og vi bor nærmest på teatret i disse uger for at nå at være klar med en suveræn forestilling til premieren d. 2. juni kl. 20.


Billetter kan bestilles på www.billetnet.dk og der er mulighed for at bestille bord til Søren Gerickes teatermenu før forestilingen.

2 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Så nåede jeg til A og jeg er imponeret af hvor meget du har nået, siden jeg sidst kiggede på din blog og så har du også overskud til at føre hyggelige samtaler med mig på Messenger. Herligt. Jeg håber snart din afspiller når frem, for jeg er spændt på at få at vide hvordan det går med den. Endnu en gang god pinse :-)

Anonym sagde ...

Hej Anita,

I CI foreningen har vi din email adr. men den virker vist ikke mere.

I håb om at du kan sende din nye email adr. til mig -sekretæren:-) -
på : bene@privat.dk.


Stor sommerhilsen fra benedikte