tirsdag den 15. maj 2007

Et bibliotek uden bøger

Jeg sprang Flickr over for at gå direkte til det der Library Thing, men jeg har vist ikke læst godt nok på lektien, for som I kan se er der indtil videre ingen bøger i "Mit livs bibliotek". Ak ak det bliver en ommer jeg må tage en anden dag. Det tomme bibliotek består altså af blandt andet Kulla Gulla serien, som jeg slugte som barn, men mon ikke jeg ville brække mig over den hvis jeg læste den i dag og så er det måske bedst at lade det være ved minderne. Ikk? Jo selvfølgelig har jeg da læst nogle bøger sidenhen og de skulle også meget gerne være i det tomme bibliotek, hvornår de end beslutter sig for at poppe op! Istedet gik jeg i gang med at lege med links, se det var jo straks lidt sjovere nu det lykkedes. Måske elsker jeg ikke bøger højt nok, men jeg tror nu det der Flickr er lidt sjovere, så jeg glæder mig til at gå i bakgear og lege det er uge 4.

2 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Jamen så har du jo noget at glæde dig til og når du skal i gang med Flickr. Jeg havde helt glemt Kulla Gulla serien, den læste jeg også, men er det ikke noget med at hun var så god, så det næsten ikke var til at holde ud?

Anita Otte Clausen sagde ...

Jo sikkert, derfor: lad være med at læse den igen! :-)