mandag den 21. maj 2007

Flickr



Så fik jeg rettet op på "Mit livs bibliotek", nogen billeder kom der da på og det er da også det eneste fede ved det. Ærgerligt man ikke kan få de danske forsidebilleder på, når man nu som jeg har læst dem på dansk.

Så er der jo Flickr og det er jo efter min mening langt langt sjovere ... det kunne jeg bruge tiiimer og dage på, men jeg må hellere stoppe her.
Jeg har lagt et par billeder ind med følgende tags - Arrangement på biblioteket Ørnevej og på kortet er de at finde på Ørnevej, hvor de selvfølgelig også er taget. Det der namespelling er da sødt, og så har jeg fundet et par billeder ved at vælge en farve(den rødternede jord) og tegne en cirkel(bogen med en blomst).
Så er der jo den der www.23hq.dk den synes jeg var noget nemmere at gå til eller osse minder den bare så meget om Flickr at det hele går lidt hurtigere anden gang.


Ingen kommentarer: