mandag den 14. maj 2007

Hurrraaaah for MSN

Det var så det der RSS og det er ikke lige min kop te. Endnu!
Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg er bagud, men så er det jo dejligt at gå videre til næste punkt til noget så velkendt som Messenger/MSN, som jeg allerede har benyttet i flere år både i min dagligdag på begge mine arbejdspladser, men også privat.
Jeg er hørehæmmet og taler ikke i telefon, derfor er dette udover mailen og sms ikke mindre end en genial opfindelse for os hørehæmmede og døve. Brugere/lånere, medlemmer(på mit andet arbejde), kollegaer, samarbejdspartnere m.fl. kan altså kontakte mig via MSN.
Smart hva!
Jeg har netop fået et webcam, så nu kan jeg ovenikøbet "tegne" med folk på tegnsprog!(de fleste foretrækker dog bare at skrive). Løbende har jeg fået tilføjet min liste af sjove og mærkelige ikoner(ihvertfald på privaten). Jeg beklager, at jeg ikke lige kaster mig ud i lydjagten på onde latter m.m. Men jeg kan vel få dispensation! ;-)

Ingen kommentarer: